RevitaLash

Witajcie!

mamy już za sobą święta Bożego Narodzenia, które wspominam bardzo miło.
Dostałam w prezencie odżywkę RevitaLash!Ogromne zaskoczenie i jednocześnie radość, bo zawsze chciałam ją mieć. Jestem fanką pięknych i długich rzęs. Postanowiłam więc szybciutko zabrać się za testowanie. Podobno już po 3 tygodniach widać pierwsze efekty.

Moje drogie!Zabieram się zatem do testowania. Odżywki zaczęłam używać 24 grudnia, zatem między 24 a 30 stycznia umieszczę pierwszą recenzję. W chwili obecnej mam troszkę osłabione rzęski, ponieważ 4 tygodnie temu zdejmowałam sztuczne.

A czy Wy macie już jakieś zdanie na temat tej odżywki i chciałybyście się nim podzielić?

pozdrawiam!

Marta.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim z opinie, wskazówki i porady.

pozdrawiam serdecznie,

Marta.