Pharmaceris Lipo-Sensilium / Recenzja

Witajcie!

Dzisiaj chciałabym podzielić się z Wami opinią na temat jednego z kremów do twarzy, który ostatnio zagościł w mojej toaletce. Jest to multilipidowy krem odżywczy z serii Pharmaceris. Jestem posiadaczką cery suchej ze skłonnością do przetłuszczeń, wyprysków. Krem kupiłam zimą, aby przy okazji ochronić swoją buzię przed mrozami. I...nie zwiodłam się!

Krem ten doskonale:

1.odżywia,
2.uelastycznia i natłuszcza skórę,
3.zapobiega podrażnieniom i łagodzi zaczerwienienia,
4.stanowi także doskonałą ochronę przed zimnem i mrozem,
5.idealny pod makijaz- nie klei się,
skóra po aplikacji jest gładka, dlatego fliud później się nie waży.

Moim zdaniem ten krem jest idealny także na wiosnę i wczesne lato. Pojemność 50 ml, cena między 30-40zł (ja kupiłam w promocji dużo taniej).

Jestem bardzo zadowolona i wystawiam mu 5+ :)

polecam!

M.

źróło: opinia własna, strona merytoryczna- wizaż.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim z opinie, wskazówki i porady.

pozdrawiam serdecznie,

Marta.