Witam!

a oto jeden z moich ostatnich wpisów na pingerze. Outfit z wykorzystaniem żywych, neonowych kolorów: pomarańczowy i biały:)

Jak za pewne wiecie kolory neonowe są hitem tegorocznej kolekcji. Ponadto pasują do każdego typu urody i do każdego koloru włosów a wraz z nadciągającą wiosną będą idealne na letnie dni.

Na załączonych zdjęciach stworzyłam strój z kilku ubrań, które pochodzą z najnowszej kolekcji Zary Basic.
Jako pierwszą zestawiłam cieniutką bluzeczkę bezrękawnik w żywym, pomarańczowym odcieniu z białymi łatami na ramionach. Do bluzeczki dołączyłam białe szory. Szorty mają bardzo ciekawy kształt. Robią wrażenie nałożonego na siebie materiału. Ten kształt to fantastyczni trik-idealnie kryją biodra a odsłaniają węższą, dolną partię nóg. Do bluzki i spodenek dołączyłam klasyczny żakiet. Ma przepiękny pomarańczowy kolor, co idealnie pasuje do całego zestawu.
Teraz nadszedł czas na dodatki. Ponieważ pozostajemy w żywej kolorostyce (baza ubrania) dodatki propnowałabym w stonowanych kolorach np. biel. Jako pierwszy dodaję naszyjnik z perełek, który jest idealnym kontrastem dla pomarańczowej bluzki i jednocześnie pasuje do białych naszywek na ramionach.Następnie buty! Są to Lordsy w pomarańczowym kolorze z bardzo modną w tym sezonie fakturą-włosie naturalne (Zara). Do tego propnuję dołączyć biały zegarek na skórzanym pasku (MK) oraz beżową torebkę.

Przyznam, że cały zewstaw bardzo mi się podoba i z przyjemnością chodziłabym tak ubrana na codzień!:)A co wy powiecie na ten zestaw?

pozdrawiam,

Marta.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję wszystkim z opinie, wskazówki i porady.

pozdrawiam serdecznie,

Marta.