Krem z witaminą C - Sesderma

Witajcie!

Za oknem szaro i ponuro. Za pewne wiele z was marzy już o tym by przyszła wiosna - ja także. Każdego dnia brakuje mi słońca. Czuję jak tę zimę odczuwa moja cera. Stała się lekko szara. Niestety buzia nie jest taka promienna jak latem. Znalazłam jednak bardzo przyjemne i proste rozwiązanie w postaci bardzo  kremu do twarzy, który świetnie sobie radzi z taką ponurą aurą.Obecnie skończyłam 27 lat i wybierając krem do twarzy skupiam się głównie na nawilżeniu, uelastycznieniu i rozpromienieniu mojej skóry. Wybrałam krem marki Sesderma.
Sesderma to znana, renomowana firma kosmetyczna istniejąca na rynku od blisko 25lat. W swoim asortymencie posiada wiele produktów dystrybuowanych przez najlepsze salony kosmetyczne w Polsce i na świecie. Ja wybrałam krem nawilżający z witaminą C z lini C-Vit. Dlaczego? Kremy z witaminą C są idealne dla kobiet powyżej 25 roku życia.

Witamina C ma cudowne działanie na naszą cerę, ponieważ:

-stymuluje produkcję kolagenu,
-działa antyoksydacyjnie,
-przeciwzapalnie,
-immunostymulująco,
-wzmacnia naczynia krwionośne,
-poprawia koloryt skóry (rozjaśnia przebarwienia),
-przyspiesza gojenie!

Kremu Sesderma C-Vit używam od kilku miesięcy. Jest lekki - ma konsystencję lekkiego żelu. Ponadto ma przyjemny lekko cytrynowo-pomarańczowy zapach. Jest dobry pod makijaż, ponieważ szybko się wchłania i nie pozostawia na twarzy tłustej warstwy. Stosowany jesienią poprawia mi nastrój! Jest dobry zarówno na dzień jak i na noc. Nie ma zatem tutaj obawy, że kupując jeden słoiczek kremu np. na dzień będziemy musiały kupić drugi na noc.

Poniżej przedstawiam zdjęcia opakowania i kremiku, abyście mogły zobaczyć jak wygląda :)





Krem jest marką profesjonalną i możemy go dostać w dobrych i sprawdzonych salonach kosmetycznych. Ja polecam Wam sieć salonów piękności Denique. Dlaczego? Tego kremu nie dostaniecie w drogeriach ani supermarketach. Sieć salonów piękności Denique oferuje nam coś więcej! Salony możecie znaleźć w centrach handlowych i co najważniejsze prowadzą nie tylko sprzedaż stacjonarną, ale także sprzedaż internetową z wysyłką. Jest to sprawdzone miejsce. Kupując tutaj mamy pewność, że otrzymamy sprawdzone, oryginalne produkty.Tutaj znajdziecie link do sklepu:

                                                            http://denique.com.pl/pl/

Zapraszam do zapoznania się ze sklepem oraz do przetestowania kremów, bo jesteśmy tego warte!

pozdrawiam serdecznie,

Marta.

1 komentarz:

  1. Super :)
    Zapraszam serdecznie :)
    http://fitella.blogspot.com/
    Dieta fit, przepisy, ćwiczenia, naturalne kosmetyki ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim z opinie, wskazówki i porady.

pozdrawiam serdecznie,

Marta.