Jesienny Kobalt

Witajcie,

czas na nowy post!
 Tym razem zdecydowałam się na kobalt a w zasadzie na kobaltowy akcent.
Gdybym miała wymienić Wam kolor, który mi się kojarzy z jesienią, to byłyby to odcienie niebieskiego, bieli i czerwieni. Kojarzą mi się z niebem, chmurami, liścmi.
Kobalt był modny już w zeszłym roku. W tym również. Najpiękniej wygląda, gdy jest nasycony i przemycony w formie małego dodatku. Ja zdecydowałam się na buty - niewysokie szpilki, które zestawiłam z jeansami i białym żakietem. Kolejnym dodatkiem jest apaszka. Może być klasyczna biało-granatowa lub coś co nada trochę "pazura" - czerwona. Kobalt, to idealny kolor dla każdego typu urody. Zarówno dla brunetek jak i blondynek a w szczególności rudowłosych.  Na zdjęciach przedstawiam Wam kilka propozycji jak zestawić kobalt :)

pozdrawiam!!

Marta.















2 komentarze:

  1. świetny zestaw, powiększ sobie zdjęcia, zeby nie trzeba bylo na nie najeżdzac i powiększac samemu

    OdpowiedzUsuń
  2. Monika, dzięki. Powiększe, ale może już od następnego wpisu :) pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję wszystkim z opinie, wskazówki i porady.

pozdrawiam serdecznie,

Marta.